طرح و ساخت مجموعه تجاری – مسکونی رشد و صالح

کارفرما: شرکت عمران و مسکن سازان ثامن

مکان : شهر مشهد – قطاع ۴ از منطقه ثامن

آخرین وضعیت پروژه:
اجرای این پروژه از ۴ مرحله تشکیل شده است که در حال حاضر :
مرحله اول ( احداث بلوک C ) : پیشرفت فیزیکی ۱۰۰% – قسمت اقامتی از سال ۱۳۹۵ تحویل و در حال بهره برداری می باشد و قسمت تجاری نیز تکمیل شده است.
مرحله دوم ( احداث بلوک D ) : پیشرفت فیزیکی ۹۰/۴۴% – عملیات اجرایی نازک کاری در طبقات اقامتی در حال انجام و رو به اتمام می باشد. آسانسورهای اقامتی تکمیل و قابل بهره برداری می باشد. در طبقات اقامتی عملیات نقاشی و اجرای کابینت و کمد ها تکمیل و نصب شیرآلات ، روشویی و سرویسهای ایرانی و فرنگی ، دوش ، حوله خشک کن و کلید و پریز های واحدها به اتمام رسیده است. اجرای نما با سرامیک پرسلانی بصورت خشک و همچنین سنگ ملاتی در بخشهایی از نما تکمیل و در سایر قسمتهای نما نیز اجرای زیرسازی و نصب سرامیک و همچنین اجرای سنگ در حال انجام می باشد. در طبقات تجاری سرامیک بدنه و سرامیک کف واحدها تکمیل شده است .
مرحله سوم ( احداث بلوک B ) : پیشرفت فیزیکی ۵۴/۸۳% – سازه بتنی تا طبقه ۱۱ به طور کامل اجرا گردیده است. در طبقات اقامتی، دیوار چینی پیرامونی تا طبقه ۱۱ و دیوار چینی داخلی تا طبقه ۹ انجام گردیده است. عملیات جوشکاری ساخت و نصب رمپ در حال انجام می باشد.
مرحله چهارم (احداث قسمت الحاقی بلوک B) : قالب بندی و بتن ریزی سازه و رمپ تا تراز ۰.۶۸+ انجام پذیرفته و عملیات اجرایی سقف بعدی شروع گردیده است..

بلوک C

بلوک C

تصویر از مراحل اجرایی احداث بلوک B

تصویر از مراحل اجرایی احداث بلوک D

فایل های ویدئویی از مراحل اجرائی پروژه رشد و صالح:






Comments are closed.